Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Sikertelen fizetés esetén katt ide

Sikertelen vásárlás esetén

 

A problémák az alábbiak lehetnek:

·        a bankkártyán nincs elegendő fedezet a vásárláshoz

·        időtúllépés, megszakított vásárlás

·        alacsony online vásárlási limit

·        autorizáció (engedélyezés) hiánya

 

A folyamatosan fejlődő adatvédelem és a biztonságos online vásárlás érdekében a bankok kétlépéses hitelesítéssel védik ügyfeleiket. Eszerint minden vásárlást kötelező engedélyezés követ a vásárló részéről.

 

Autorizáció folyamata a következő (OTP SmartBank esetén)

1. Miután bejelentkeztünk a SmartBankba, kattintsunk a bal sarokban lévő három csíkra, majd ezen belül a Bankkártyák menüpontra.

 

 

 

2. Mindezek után, a következő felület jelenik meg. Kattintsunk arra a kártyára, amivel vásárolni kívánunk.
Ezen a ponton tudjuk beállítani a limiteket is.


 

 

 

 

 

 

 

 

3. A kattintás után tudjuk beállítani a telekódot, ami a vásárlás engedélyezéséhez szükséges.

Amennyiben a SmartBankba való bejelentkezés nehézséget okoz, keressük fel a www.otpbank.hu oldalt, ahol a jobb sarokban található Chatbot segítségével megtudhatjuk azonosítónkat és új jelszót igényelhetünk a honlapon.

 

Ahhoz, hogy a tanácsadó segíteni tudjon, az alábbi folyamat szükséges:

1.     Megnyitjuk a chatbotot.

2.     Kattintsunk erre: Digitális csatornák

3.     Kattintsunk erre: Smart bank

4.     Kezdjük el feltenni a kérdéseinket: Nem tudok belépni a Smartbankba, hogyan kaphatom meg azonosítóimat?

 

Adatvédelmi okokból néhány személyes kérdést tesz fel a tanácsadó. Ezekre értelemszerűen válaszolunk. A személyes kérdések az adatainkra és a kártyánk adataira is vonatkoznak.

 

A sikeres azonosítás után a tanácsadó megadja azonosítónkat.

 

Amennyiben a jelszót nem tudjuk, az OTP Bank honlapján, SMS-ben igényelhetünk egy újat.

 

 

Az oldal tetejére