ÁSZF
- A Webáruház üzemeltetője: Workwear Kft.
· Cégjegyzékszám: 15-09-079564
· Adószám: 23995127-2-15
- Székhely: 4400 Nyíregyháza, Tulipán utca 80/A
(csak székhely, ügyintézés nincs) - Központi ügyfélszolgálat / Panaszügyintézés: info@the21ss.hu
- a Webáruház bérbevevője: Simon József ev.
- Adószám: 59250070-1-35
A webáruházban a személyes adatok megadása nélkül lehet termékeket nézegetni, olvasgatni, böngészni. Minden termékhez leírás tartozik. Minden termék árát bruttó összegben értjük, azaz ÁFÁ-val együtt értendő. A honlapon feltüntetett árak a végösszegek. Ha valamely terméknek / szolgáltatásnak irracionális ára van, az valamilyen technikai vagy egyéb tévedés oka lehet, ezért a nyilvánvaló tévedésekért sem áll módunkban felelősséget vállalni.
ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK (TOVÁBBIAKBAN FELTÉTELEK)
Annak érdekében, hogy a webáruházon található termékek megrendelésekor tisztában legyen a megrendelésre és szállításra vonatkozó feltételekkel, kérjük, olvassa el az alábbiakat.
A Feltételek tartalmazzák a megrendelés szabályait, a Vevő és az Eladó között létrejövő szerződés alapvető rendelkezéseit, ezek határozzák meg továbbá az Eladó, mint a weboldalt üzemeltető Workwear Kft. és munkatársai, weboldal üzemeltetésével kapcsolatos felelősségét.
A Vevő a webáruházban a képernyőjén megjelenő megrendelőlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja, és magára nézve - változtatás nélkül - kötelezőnek ismeri el a jelen Feltételeket.
Workwear Kft. és munkatársai jogosultak ezen Feltételekben előre rögzített általános feltételeken túl eltérő kikötéseket kötni a vételi vagy szállítási szerződésekben, illetve érvényesíteni azokat. Ezen Feltételeken túl fenntartja a jogot, hogy bizonyos esetekben (a termékválaszték, az alkalmazandó jogszabályok, beszerzési lehetőségek, feltételek, árak változása vagy bármely más okból) bármikor, a vásárlónak küldött értesítés nélkül módosítsa. A termékek szállítása Magyarországon a GLS futárszolgálaton keresztül. Azok időpontjait a szerződő partnerek módosíthatják, de az általános időpontok általában előre meghatározottak, amelyeket a szállítással kapcsolatos információkban rögzítünk. Az eladó fenntartja a jogot magának, hogy a szerződéskötéstől indok nélkül elálljon.
A webáruházban leadott megrendelést a megrendelés kézhezvételének elektronikus levélben történő visszaigazolásakor az Eladó megkapja. Az adás-vételi vagy szállítási szerződés a Vevő és az Eladó között, a termék átadásakor jön létre.
A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a Vevőre akkor száll át, amikor Vevő a webáruházban megrendelt terméket az Eladótól átvette futár által.
Az Eladó a Vevővel történő szerződéskötéskor adja át a jogszabályok által előírt dokumentumokat és tájékoztatókat és a számlát.
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
GARANCIA
A webáruházunknak a vásárlóink 100%-os megelégedése a legfőbb célja. Ha az oldalunkról rendelt termékről, a kézbesítéskor kiderül, hogy a szállítás során megrongálódott, a termék visszapostázása után, egy ugyanolyan teljes értékű termékre cseréljük. Ez a garancia csak a károsodott termékekre vonatkozik. Ha bármi egyéb probléma miatt cseréltetné ki a webáruházunkból vásárolt terméket, akkor azt feltétlenül jeleznie szükséges az ügyfélszolgálaton.
Az ügyfélszolgálat elérhetősége:
info@the21ss.hu
ELÁLLÁS/CSERE
Amennyiben a megrendelésével bármilyen okból nem elégedett, jogában áll a megvásárolt termékeket az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldeni a twentyoness-nek. A visszaküldés tárgyát képező termékeket az alábbi címre kell eljuttatni:
4400 Nyíregyháza, Tulipán utca 80/A
Amennyiben a tételeket a megadott időkereten belül visszaküldi, akkor az Ön igényei szerint a termékeket cseréljük, vagy visszatérítjük azok értékét.
Fürdőruhát higiéniai okokból nem áll módunkban visszavenni illetve cserélni!
A visszatérítést a webáruház bérbebebője, Simon József ev. utalja az Ön által megadott bankszámla számra. A termékek visszaküldése a vásárló felelőssége, így ennek költségei az ügyfelet terhelik. A visszatérítés során a szállítási költség (és az esetleges utánvét költsége) levonásra kerül a vissza utalandó összegből.
(például - csak a szállítási költséggel számolva: 21.800 Ft - 1.300 Ft = visszautalandó összeg: 20.500 Ft)
A visszatérítésre az adott hónap utolsó napjaiban kerül sor.
Az elállási szándékával a vásárló tudomásul veszi fent leírtakat.
SZABÁLYOK:
- A vásárló első lépése e-mailben jelezni a csere/elállási szándékát.
- Elállás esetén e-mailben kérjük a számlaszámot feltűntetni.
- Csak teljesen új, címkéjével ellátott, eredeti állapotában lévő terméket áll módunkban visszavenni vagy cserélni.
- A csomagot tilos a díszdobozában visszaküldeni! Kérjük a szállítódobozba csomagolni!
"LAST ONE" címkével ellátott termékek cseréje, illetve pénzvisszatérítése nem áll módunkban. Utolsó darabos termékek minden esetben kifutó/készletkisöprés alatt álló termékek.
A "TERMÉK GYÁRTÁSA MEGRENDELÉSRE" státusszal el látott termékek megrendelésre készülnek. Ezen termékek gyártási ideje kb. 5 nap. Szállítás ideje 5-6 munkanap.
A terméket kimosni SZIGORÚAN TILOS, ellenkező esetben ezen termékekre az elállás/csere lehetősége NEM vonatkozik.
A vásárlással a vásárló tudomásul veszi fent leírtakat.
FIZETÉSI MÓDOK
Jelenlegi fizetési lehetőség bankkártyával Simple Pay felületén keresztül vagy banki átutalással (előre utalással) vagy utánvéttel.
A termékek esetében a webáruházban feltüntetett árak, ajánlati árak, és minden esetben bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt értendőek. Az Eladó az árak árváltozásának jogát fenntartja. Ha a megrendelőlapon feltüntetett árban módosulás történt a vásárlást követően, akkor Workwear Kft. és munkatársai erről tájékoztatást ad a vásárló felé e-mailben vagy telefonon keresztül. A vevőnek a tájékoztatás után jogában áll elállni a vásárlástól.
Akciós árak esetében az akció egy meghatározott ideig, de legfeljebb egy meghatározott készlet erejéig tart (amely készlet az akció záró időpontját megelőzően is kimerülhet).
A kiszállítási díj ingyenes Magyarország területén belül 40.000 Ft felett.
Az Eladó a termék tulajdonjogát mindaddig teljes egészében fenntartja, amíg a Vevő a vételár teljes összegét (beleértve az ÁFA-t is) hiánytalanul meg nem fizette, tehát a tulajdonjog a Vevőre a vételár hiánytalan megfizetése után érvényesül.
A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA
Workwear Kft. és munkatársai nem vállalnak felelősséget a the21ss.hu weboldal üzemeltetésével vagy használatával kapcsolatban keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért beleértve a számítógépes vírusok vagy ún. "spam"-ek által okozott károkat, elmaradt hasznot, adatvesztést, a használat kieséssel kapcsolatos károkat is. Kivéve azokra a károkozási esetekre, amelyek vonatkozásában a magyar jognak a károkozás időpontjában hatályban levő, eltérést nem engedő rendelkezései alapján a felelősség érvényesen nem korlátozható vagy zárható ki.
A Workwear Kft. és munkatársai nem felelnek közvetett károkért, elmaradt haszonért, adatvesztéssel, használat kieséssel kapcsolatban keletkezett károkért és felelőssége a termék vételárának összegében korlátozott.
A webáruházban vásárolt terméket harmadik személy számára akkor lehet értékesíteni, ha előtte írásban egyeztetett módon szerzett jogot rá a vevő az eladótól.
PANASZKEZELÉS
Az ügyfél a vásárlás során esetlegesen felmerülő panaszait az alábbi elérhetőségek valamelyikén teheti meg:
- emailben: info@the21ss.hu
A szolgáltató panaszkezelése minden esetben térítésmentes.
Szükséges adatok
- név:
- rendelési azonosító:
- számla azonosító:
- rendelt termék hibájáról kép.
Írásbeli panasz
Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szolgáltató megvizsgálja és vizsgálat eredményéről az ügyfélnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről az ügyfelet a szolgáltató elektronikus úton értesíti.
A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a szolgáltató vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja. A szolgáltató válaszlevelében kitér a panasz teljeskörű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A szolgáltató tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A szolgáltató törekszik arra, hogy válaszlevelében az ügyfél valamennyi kifogására érdemi választ adjon.
Panasznyilvántartás
A panaszkezelés során következő adatokat kérheti el a Szolgáltató el az ügyféltől:
- ügyfél neve:
- ügyfél lakcíme, székhelye, levelezési címe:
- ügyfél telefonszáma:
- értesítés módja:
- panasszal érintett termék vagy szolgáltatás cikkszáma vagy egyéb azonosító száma:
- panasz leírása, oka:
Ügyfél panasszal kapcsolatos igénye, a panasz alátámasztásához szükséges, az ügyfél birtokában lévő dokumentumok másolata, a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat.
A szolgáltató a panaszkezelés során az ügyfél által benyújtott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli.
Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is – továbbá az azokra adott válaszokat a szolgáltató öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a szolgáltató leselejtezi.
A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használja fel a szolgáltató.
Jogorvoslat
Amennyiben az ügyfél panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy az ügyfél az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat:
- Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
- 1052 Budapest, Városház u. 7. szám.
Jogviták rendezésére használja az ODR rendszerét az alábbi linken:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Fogyasztóvédelem:
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/taxonomy/term/1
Kerüld el a bírságokat a VirtualJog alkalmazás automatikusan frissülő ÁSZF és GDPR moduljaival!
További információk: https://www.shoprenter.hu/index.php?option=com_login&redirect=appstore&app_id=28